Ylemmän ammattikorkeakoulun opinnot sosiaali- ja terveysalan kehittämisen ja johtamisen alalla alkavat olla lopussa. Olen 43-vuotias kätilö/sairaanhoitaja. Olen kirjoittanut ylioppilaaksi vuonna 1995 yleisarvosanalla laudatur. Jatkoin samana vuonna opintojani Oulun seudun ammattikorkeakoulussa tavoitteenani kätilö/sairaanhoitajan ammatti.

Kätilö/sairaanhoitajaksi valmistuin joulukuussa 1999. Opinnäytetyönäni tein opetusvideon Perä eellä maailmaan. Sain opinnäytteestäni arvosanan 5. Työurani aloitin sijaisuuksilla tammikuussa 2000 Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirisssä. Ja olen ollut saman työnantajan palveluksessa siitä lähtien eli lähes 20 vuotta. Vakinaisen kätilön toimen sain vuonna 2002. Olen toiminut naisten ja lasten tulosyksikön kaikilla osastoilla. Viimeisimmät lähes 13 vuotta olen toiminut kätilönä synnytysosastolla. Synnytysosastolla olen toiminut lyhyt aikaisesti apulaisosastonhoitajan sijaisena. Vuonna 2017 aloitin sosiaali- ja terveysalan kehittämisen ja johtamisen opinnot Oulun ammattikorkeakoulussa ja nämä opinnot ovat valmistumassa syksyllä 2019. Tutkimuksellisena opinnäytetyönäni tein Kätilöiden kätilötyön osaamiskartoituksen Oulun yliopistollisen sairaalan synnytysosastolla. 

Työntekijänä olen tarkka ja huolellinen. Teen annetut tehtävät huolellisesti loppuun. Olen luotettava ja omaan hyvät vuorovaikutustaidot. Kätilön työssäni ohjenuoranani on saada asiakkaalle parhain mahdollinen synnytyskokemus. Olen saanut positiivista palautetta opiskelukavereiltani ja esimiehiltäni tarkasta työotteestani ja vastuullisuudestani. Osaan toimia osana ryhmää sekä esimiesasemassa että työntekijänä. Tavoitteeni jatkossa on elinikäinen oppiminen ja toimiminen työyhteisöni parhaaksi!